-
Startseite
- Audi TT-RS / RS3
- Loba-motorsport
- Accusump/torrsump/oljetråg
-
AN kopplingar
- AN slang
- Push On Slang
- AN-4
- AN-6
- AN-8
- AN-10
- AN-12
- AN-16
- För direkt röranslutning
- Rak Banjo koppling
- Utv. fast NPT gänga
- Rak JIC (AN) x NPT
- 45° JIC (AN) x NPT
- 90° JIC (AN) x NPT
- Rak JIC (AN) x NPT
- "Push On" Rak JIC (AN) IR
- "Push On" 45° Böj JIC (AN) IR
- "Push On" 90° Böj JIC (AN) IR
- "Push On" 150° Böj JIC (AN) IR
- "Push On" 180° Böj JIC (AN) IR
- AN Cap
- AN Plugg
- Banjoadapter
- NPT x NPT Inv.”Muff”
- Mutter
- Stödhylsa
- NPT x NPT Uf x Uf
- NPT If x NPT Uf Reducering
- Plugg NPT Insex
- JIC / mm Conv.
- JIC / mm Conc.
- 90° NPT x NPT If x Uf
- 45° NPT x NPT If x Uf
- 90° NPT x NPT If x If
- T NPT x NPT If x If x If
- JIC (AN) x NPT på Stolpen
- TJIC (AN) x NPT på Sidan
- 90° JIC (AN)
- T JIC (AN)
- JIC (AN) Skarv Oliksidig
- JIC (AN) Skarv
- 45° JIC (AN) Skottgenomgång
- 90° JIC (AN) Skottgenomgång
- T JIC (AN) Skottgenomgång på Sida
- T JIC (AN) Skottgenomgång på Stolpen
-
Bränsle
-
Bromsar
- Bultar/Muttrar
-
Chassi/Väghållning
- Dumpventil
- Elsystem
- Exteriör/belysning
-
Filter
- FYNDHÖRNA
- Insug
- Intercooler
- Kolfiber/ Kevlar delar
- Kemiska artiklar
-
Kopplingar/drivlina
- Kylning
- Luft/ vacuum
-
Motordelar
- Bult/Mutter
- Fördelare
- Givare
- Gördlar
- Kamaxlar
- Kamdrev
- ARP bultar
- JE Kolvar
- Kolvringar
- Lager
- Lyftare
- Oljelock
- Cooperring packningar
- Oljepumpar
- Packningar
- Retainers
- Special delar
- Vattenpumpar
- Ventiler
- Ventilfjädrar
- Vevaxlar
- Vevstakar
- Slang/ slanganslutning motor
- Oljetråg
- ACL-Lager
- Topplock
- Vevhusventilation
- Motorkåpor
- Motorfästen
- Svängningsdämpare
- Motorelektronik
- Motorstyrsystem
-
Nuke Performance
- Oljor/Vätskor
- Remmar/spännare
- Slangar
- Supertech
- Turbo
- Tändning
- Verktyg
- Värmeisolering
- Wagner-Tuning
- Wastegate
- 034 Motorsport
- 07K 5 cylinder engine
- Easthill / VW / Old School
- Auto-Verdi
- ARC-Zone
- Boostane
- Kategorier
- Kategorier
-
SWEDENEXHAUST
- FYNDHÖRNA
- Special prices
- Alla märken
- Kategorier
- Hem
836026-5020S Garrett GT2871R A/R 0.86 280-475 hp " Universal turbo "
Dags att presentera den oerhört smidigt och trevliga GT serien ifrån Garrett med intern wastegate samt keramiskt kullagring.
(edit with the Customer Reassurance module)
(edit with the Customer Reassurance module)
(edit with the Customer Reassurance module)
836026-5020S Garrett GT2871R A/R 0.86 280-475 hp " Universal turbo "
Dags att presentera den oerhört smidigt och trevliga GT serien ifrån Garrett med intern wastegate samt keramiskt kullagring.
GT2871R är oerhört mycket turbo för pengar och kan leverera effekt upp till 475 hk vilket gör den till väldigt kompakt.
Oerhört hög kvalité samt väldigt snabb spool up .
Denna premiumprodukt är det bästa sättet för dem som letar efter högsta kvalitetsersättning som erbjuder högsta nivåer av kvalitet, prestanda och tillförlitlighet.
Denna pålitliga produkt är designad för att ge en perfekt passform för en problemfri installation och används till uppgradering utav alla möjliga fordon
Kommer ifrån fabrik med actuator : 480009-0006 1,0 bar.
Går att ange 0,5 bar alternativt 1,5 bara vid beställning så bygger vi om den till rätt grundladdtryck genom att byta klocka.
Går även att köpa lös klocka som ligger som relaterad produkt nedan !
Turbofakta Kompressordel samt turbindel :
Compressor Inducer Wheel Diameter: 53 mm
Compressor Exducer Wheel Diameter: 71 mm
Compressor Wheel Trim: 56
Compressor A/R: 0.60
Turbine Inducer Wheel Diameter: 54 mm
Turbine Exducer Wheel Diameter: 47 mm
Turbine Wheel Trim: 76
Turbine A/R: 0.86
Displacement: 1.8L - 3.0L
Supported Horsepower: 280 - 475 hp
En riktigt bra universal turbo som gör en gatubil väldigt körbar.