-
Startseite
- Audi TT-RS / RS3
- Loba-motorsport
- Accusump/torrsump/oljetråg
-
AN kopplingar
- AN slang
- Push On Slang
- AN-4
- AN-6
- AN-8
- AN-10
- AN-12
- AN-16
- För direkt röranslutning
- Rak Banjo koppling
- Utv. fast NPT gänga
- Rak JIC (AN) x NPT
- 45° JIC (AN) x NPT
- 90° JIC (AN) x NPT
- Rak JIC (AN) x NPT
- "Push On" Rak JIC (AN) IR
- "Push On" 45° Böj JIC (AN) IR
- "Push On" 90° Böj JIC (AN) IR
- "Push On" 150° Böj JIC (AN) IR
- "Push On" 180° Böj JIC (AN) IR
- AN Cap
- AN Plugg
- Banjoadapter
- NPT x NPT Inv.”Muff”
- Mutter
- Stödhylsa
- NPT x NPT Uf x Uf
- NPT If x NPT Uf Reducering
- Plugg NPT Insex
- JIC / mm Conv.
- JIC / mm Conc.
- 90° NPT x NPT If x Uf
- 45° NPT x NPT If x Uf
- 90° NPT x NPT If x If
- T NPT x NPT If x If x If
- JIC (AN) x NPT på Stolpen
- TJIC (AN) x NPT på Sidan
- 90° JIC (AN)
- T JIC (AN)
- JIC (AN) Skarv Oliksidig
- JIC (AN) Skarv
- 45° JIC (AN) Skottgenomgång
- 90° JIC (AN) Skottgenomgång
- T JIC (AN) Skottgenomgång på Sida
- T JIC (AN) Skottgenomgång på Stolpen
-
Bränsle
-
Bromsar
- Bultar/Muttrar
-
Chassi/Väghållning
- Dumpventil
- Elsystem
- Exteriör/belysning
-
Filter
- FYNDHÖRNA
- Insug
- Intercooler
- Kolfiber/ Kevlar delar
- Kemiska artiklar
-
Kopplingar/drivlina
- Kylning
- Luft/ vacuum
-
Motordelar
- Bult/Mutter
- Fördelare
- Givare
- Gördlar
- Kamaxlar
- Kamdrev
- ARP bultar
- JE Kolvar
- Kolvringar
- Lager
- Lyftare
- Oljelock
- Cooperring packningar
- Oljepumpar
- Packningar
- Retainers
- Special delar
- Vattenpumpar
- Ventiler
- Ventilfjädrar
- Vevaxlar
- Vevstakar
- Slang/ slanganslutning motor
- Oljetråg
- ACL-Lager
- Topplock
- Vevhusventilation
- Motorkåpor
- Motorfästen
- Svängningsdämpare
- Motorelektronik
- Motorstyrsystem
-
Nuke Performance
- Oljor/Vätskor
- Remmar/spännare
- Slangar
- Supertech
- Turbo
- Tändning
- Verktyg
- Värmeisolering
- Wagner-Tuning
- Wastegate
- 034 Motorsport
- 07K 5 cylinder engine
- Easthill / VW / Old School
- Auto-Verdi
- ARC-Zone
- Boostane
- Kategorier
- Kategorier
-
SWEDENEXHAUST
- FYNDHÖRNA
- Special prices
- Alla märken
- Kategorier
- Hem
SPD Bränsletrycksregulator
SPD Bränsletrycksregulator E85 röd
(edit with the Customer Reassurance module)
(edit with the Customer Reassurance module)
(edit with the Customer Reassurance module)
SPD´s bränsletrycksregulator är speciellt framtagen för att fungera bra på alkohol bränslen. Bränsletrycksregulatorn har nya generationens invändiga komponenter där material har lång livslängd och hög driftsäkerhet när man kör på både bensin och framför allt etanol som är väldigt aggressivt. Regulatorn är konstruerad för att klara höga returflöden vid låglast på motorn och samtidigt säkerställa att den klarar att höja bränsletrycket 1:1 med laddtrycket även när mycket kraftiga bränslepumpar används vid höga effektuttag.
Det som med tiden blir dåligt i alla ställbara regulatorer är membranet. Därför finns det lösa membran att köpa som reservdel till SPD´s bränsletrycksregulator för att garantera högsta driftsäkerhet varje säsong!
Dessa är en av mycket få BTR på marknaden som inte heller läcker luft vid justerbulten på toppen tack vare ett tätningskit som medföljer varje BTR och som även finns som lös reservdel. Provtryckt och testat upp till 7 bars lufttryck.
1/8" NPT uttag på framsidan för inkoppling av bränsletrycksgivare eller bränsleklocka.
-Justerbart grundbränsletryck från 2,7-5 bar.
-Kompatibel med bensin och alkohol bränslen.
-Bränsletrycket ökar 1:1 med laddtrycket.
-Mycket pålitlig BTR med långa service intervaller.
-Klarar effekter för över 1000hk.
-Reservdelar finns att tillgå.
Välj i rullmenyn till höger vilka in och utgångar som önskas. Har du bara en retur från spridarbryggan ska "Plugg" vara valt på ingång två. Om du har dubbla returer från spridarbryggan / dubbla spridorbryggor får ni välja passande storlek på ingång två.
Alla SPD produkter håller den absolut högsta kvalitén och är noggrant testade att de fungerar inom den mest krävande motorsporten.