-
Startseite
- Audi TT-RS / RS3
- Loba-motorsport
- Accusump/torrsump/oljetråg
-
AN kopplingar
- AN slang
- Push On Slang
- AN-4
- AN-6
- AN-8
- AN-10
- AN-12
- AN-16
- För direkt röranslutning
- Rak Banjo koppling
- Utv. fast NPT gänga
- Rak JIC (AN) x NPT
- 45° JIC (AN) x NPT
- 90° JIC (AN) x NPT
- Rak JIC (AN) x NPT
- "Push On" Rak JIC (AN) IR
- "Push On" 45° Böj JIC (AN) IR
- "Push On" 90° Böj JIC (AN) IR
- "Push On" 150° Böj JIC (AN) IR
- "Push On" 180° Böj JIC (AN) IR
- AN Cap
- AN Plugg
- Banjoadapter
- NPT x NPT Inv.”Muff”
- Mutter
- Stödhylsa
- NPT x NPT Uf x Uf
- NPT If x NPT Uf Reducering
- Plugg NPT Insex
- JIC / mm Conv.
- JIC / mm Conc.
- 90° NPT x NPT If x Uf
- 45° NPT x NPT If x Uf
- 90° NPT x NPT If x If
- T NPT x NPT If x If x If
- JIC (AN) x NPT på Stolpen
- TJIC (AN) x NPT på Sidan
- 90° JIC (AN)
- T JIC (AN)
- JIC (AN) Skarv Oliksidig
- JIC (AN) Skarv
- 45° JIC (AN) Skottgenomgång
- 90° JIC (AN) Skottgenomgång
- T JIC (AN) Skottgenomgång på Sida
- T JIC (AN) Skottgenomgång på Stolpen
-
Bränsle
-
Bromsar
- Bultar/Muttrar
-
Chassi/Väghållning
- Dumpventil
- Elsystem
- Exteriör/belysning
-
Filter
- FYNDHÖRNA
- Insug
- Intercooler
- Kolfiber/ Kevlar delar
- Kemiska artiklar
-
Kopplingar/drivlina
- Kylning
- Luft/ vacuum
-
Motordelar
- Bult/Mutter
- Fördelare
- Givare
- Gördlar
- Kamaxlar
- Kamdrev
- ARP bultar
- JE Kolvar
- Kolvringar
- Lager
- Lyftare
- Oljelock
- Cooperring packningar
- Oljepumpar
- Packningar
- Retainers
- Special delar
- Vattenpumpar
- Ventiler
- Ventilfjädrar
- Vevaxlar
- Vevstakar
- Slang/ slanganslutning motor
- Oljetråg
- ACL-Lager
- Topplock
- Vevhusventilation
- Motorkåpor
- Motorfästen
- Svängningsdämpare
- Motorelektronik
- Motorstyrsystem
-
Nuke Performance
- Oljor/Vätskor
- Remmar/spännare
- Slangar
- Supertech
- Turbo
- Tändning
- Verktyg
- Värmeisolering
- Wagner-Tuning
- Wastegate
- 034 Motorsport
- 07K 5 cylinder engine
- Easthill / VW / Old School
- Auto-Verdi
- ARC-Zone
- Boostane
- Kategorier
- Kategorier
-
SWEDENEXHAUST
- FYNDHÖRNA
- Special prices
- Alla märken
- Kategorier
- Hem
sinterlamell 228mm solid 6-puck nav B (28,6x10)
1 995,00 kr
Inkl. moms
Passande bilmodeller
BMW Getrag M50
BMW Getrag M51
BMW 2002 turbo
BMW E30 M3
Chevrolet
Universal
Volvo Getrag M50
Volvo Getrag M51
Security policy
(edit with the Customer Reassurance module)
Delivery policy
(edit with the Customer Reassurance module)
Return policy
(edit with the Customer Reassurance module)
Mycket slitstark keramisk lamell med ett fantastiskt grepp. Mycket kraftig stålplatta.Tjocklek totalt 8,15mm. Inte så huggfriska så länge som temperaturen är låg men sen bettar det. Detta gör att man kan göra en bra start med slir på kopplingen innan det hugger. Även körning i gatutrafik är någotsånär enkel. KEP som utvecklat puckarna, har varit aktiva inom racing sedan 60-talet, och kunnat testa vad som fungerat bäst. OBS trimmar man, får man räkna med att körningen inte blir som den var när bilen var som standard! Klarar man inte av detta skall man fortsätta köra Svenssonbilar. En del av de lameller som säljs på marknaden hugger direkt, även när de är kalla. Inga namn nämns men det är därför keramiska sinterlameller har så dåligt rykte.
OBS! På vissa BMW så måste man ha förskjutet centrum på lamellen, eller svarva av på svänghjulet, annars tar nitarna i. Denna lamell är helt plan.
4091-228-6B